torsdag 4 april 2013

Vedumköket börjar ta form

Idag har det återigen varit full fart ute på bygget. Köket börjar växa fram och det blir så otroligt fint. Stort och härligt, jag kommer att laga massor av smarrig mat där. Jag känner hur inspirationen redan börjar komma tillbaks...

Biblioteket är redo för tapeter.
Köket! Lång och fin bänkskiva i ek. Mitt på bänken kommer en 70 cm induktionshäll installeras. Öppna hyllor med belysning undertill kommer att pryda väggen.
Ugn och micro i rostfritt vilket även kyl och frys är som kommer att stå till höger om högskåpet på bilden. På vänstra sidan tänker jag mig att kaffebryggare kan gömas undan.
Stor dubbel diskho. Inte för att jag ska diska så mycket längre för nu har vi DISKMASKIN!
Övervåning, allrum. Golv på g.
Övervåning, badrum. Kaklet är nästan klart.
Vita lister ska det vara. Inte grå som Konradssons rekommenderar.
Ja, så var det skräphögen. Den blir inte direkt mindre med tiden. Det kommer att bli fler vändor till återvinningen kan vi konstatera.
/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar