onsdag 29 augusti 2012

Skrivkramp

Hej på Er alla bloggläsare. Det här är blogginlägg no 100! Trumvirvlar och fanfarer...

Tyvärr har jag inget att skriva om... eller fel, jag kan inte komma på något roligt att skriva om. Jag har fått skrivkramp:-) Vad vill ni som läser den här bloggen egentligen läsa om? Finns det något ämne vi inte berört som ni undrar över? Tips mottages tacksamt i detta läge.

Det har börjat komma ritningar och andra dokument från Götenehus. Igår kom det en ritning över grunden, en tjock bunt. Idag kom det ett krav från Götenehus på att vi ska garantera ett belopp från byggkreditivet till dem. Jag förmodar att de inte vågar börja producera något hus innan vi har garanterat att de får betalt. Undrar vad som dimper ner i brevlådan imorgon?

Om ni undrar hur det går med min odling av pelargoner kan jag informera att jag nu är uppe i åtta stycken och de blommar för fullt. Det ska bli några fler innan inflytt, kan tänka mig att vi behöver ett tiotal bara på glasverandan på baksidan. Jag har även börjat fundera på gräsmattan. Hos en av Karlstads blomsterhandlare hittade jag 15 kg av Weibulls gräsfrö Villa Classic för 1190 kr. Vet inte om det är bra frö eller bra pris men jag ska forska lite i ämnet innan jag slår till.



/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar