måndag 19 november 2012

Stomresning dag 1, fm

Vi är hemma en kort sväng för att äta lite lunch innan vi åker tillbaks till huset igen. Förmiddagen har gått bra, nedre våningen är på plats och när jag lämnade byggplatsen höll de på med innerväggarna. Det blir fint...riktigt fint.

Glasverandan på baksidan av huset blir perfekt. Här kommer vi äta många goda middagar.

Andreas och Thomas Abrahamsson inspekterar bygget.
 
Jag är mycket nöjd att jag valde träfönster istället för aluminium och fast mittpost. Fönstren är jättefina.
 
Oves bilar körde huset. Ove själv hade andra uppdrag idag.
 
Entrén kommer flygande.
 
Det blev precis så fint som jag föreställde mig med överljus och sidofönster.
 
Väggarna riktas och kontrolleras. Rakt och fint ska det vara!
 
Ytterväggarna på nedervåningen är uppe.
 
/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar