måndag 14 maj 2012

Skynda att fynda!

Idag kom det riktad direktreklam adresserad till mig. Caroline trodde att jag beställt materialet men så var inte fallet. Med kirurgisk precision verkar BRL Electronics ha lyckats ringa in mitt namn i något tvivelaktigt kartotek över tomtköpare med intresse för hifiprylar, och då speciellt multiroomlösningar. Hur detta gått till har jag ingen aning om. Jag har aldrig köpt något av BRL tidigare. Oavsett; Snacka om att försöka frälsa den redan frälste...

Utskicket handlar om hur smidigt, snyggt och bra det är att bygga in alla högtalare i väggar och tak vid nybyggnation av hus. Som den uppmärksamme bloggläsaren redan noterat har jag skrivit några tidigare inlägg i detta ämne. Jag får nog undersöka mer noggrant vad BRL kan erbjuda.



BRL: Skickliga på marknadsföring eller bara ockulta?


/Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar